Hur gör man då?


Jag har som sagt haft några bloggar innan, och nu funderar jag på vad som gick fel i dom andra. Vad jag gjorde för att få med mej en massa skit. Eller, ja, konstiga människor då…

Hur gör jag för att bli av med dom? Jag vågar inte länka från min gamla blogg förrän jag vet hur jag ska göra faktiskt. Just nu är det inte många som är här, och så vill jag ha det till jag har bestämt mej.

Jag vill hjälpa andra som är sjuka, och särskilt sådana som inte har fått diagnos ännu, med tanke på hur underdiagnosticerad EDS faktiskt  är. Om jag berättar så mycket jag kan, så kan jag ju hjälpa någon om jag har tur. Det vore skönt i själen det. 🙂

Sen är Wordpres nytt för mej också, jag valde det för att de har en bra app att blogga från mobilen med, eftersom jag har stora, gigantiska problem med att sitta vid datorn. Jag har (snart kommer några veta vem jag är hi hi) en skena på höger underarm som gör det  otroligt svårt att skriva, plus att jag är opererad många gånger i vänster arm.

Ja ja, jag ska nog få ordning på den här bloggen också tror jag.

Ha det!!!

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

