Kul!!


Det har varit några som har hälsat på idag ändå. 🙂 Kul! Det känns bra att blogga, det är viktigt för mej att ventilera, även om jag självklart inte kan ventilera allt här, helt öppet för världen. 😉

Dagen har varit lite småtuff, men ändå mysig. Jag gillar att ha familjen omkring mej, även om det är slitsamt. I normala fall rör jag mej ganska lite, jag har för ont. Men helgerna blir ju lite fartfyllda med en treåring med gasen i botten. 😛

Igår kom vi ut, med elrullen, i skogen faktiskt. Underbart måste jag säga! Det är en vägbom jag måste forcera för att komma ut i ”min” skog, och jag har inte vågat chansa på att jag kommer förbi när jag varit ensam. Men när maken var med så testade jag, och jag kom förbi!!! Det var precis, och det är ett litet ministup precis där, så jag får se om jag vågar när jag är ensam. Annars får det bli på vägen, som vanligt. Bara jag kommer ut. Jag måste få vara ute.

Synd bara att rygg och nacke säger ifrån när jag sitter i stolen. Jag får välja. Om jag går, får jag tio gånger ondare. Om jag sitter i stolen, får jag ont. Om jag ligger på sofflocket är det skapligt. Vad gör man? Tja…

Nu är det nattning av liten treåring som gäller, han är trött, sur och arg, som bara treåringar kan vara. 🙂

 

4 thoughts on “Kul!!

  1. jag har oxå följt dej hit…du vet man är som ohyra…inte lätt att bli av med:P härligt att du kom ut i din skog en sväng!Maken frågade vad jag ville ha till 40års dagen…en fyrhjuling!!!Var mitt förslag…jag vill oxå ut i skogen…tror dock inte jag får en fyrhjuling men man kan alltid önska:)

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

