Snart så. :)


Har suttit hela förmiddagen och filat på ett inlägg i den gamla bloggen. Ibland blir jag både ledsen och arg över hur en del beter sej på nätet. Kufiska inlägg i känsliga ämnen. Där man måste läsa mellan raderna för att kunna förstå. Men jag har bestämt mej för att låta sådant gå mej totalt förbi. Inte för att det är enkelt, men jag ska försöka.

Sen lovar jag mej själv att inte göra sådana inlägg själv. Inlägg som är av privat karaktär, egentligen riktat till någon särskild, men inte skrivet rakt ut. Nu gjorde jag precis ett sådant inlägg  jag vet, men från och med nu är det slut på det.

Det är aldrig bra att skriva sådana inlägg, vare sej på bloggar eller forum.  Man ska aldrig vara så vag att folk börjar lägga in sin egen tolkning och läser med den ryggsäck som vi faktiskt alla har. Vi tolkar ju allt så olika, när någon lämnar det till läsaren att tolka fritt. Som jag sa så har jag gjort så själv, men det är slut med det nu. Det slutar bara med osämja.

Så. Snart börjar det. Ny blogg. Nya inlägg. Ny inställning till det här med internet och hur folk beter sej där.

Ha det gott idag, här skiner solen i den vita nysnön. 🙂

One thought on “Snart så. :)

  1. försök bara att blunda för hur en del är…En del gillar att vara offer om dom inte får sin vilja igenom,du vet vad vi pratade om.
    Å jag tar gärna på mej skulden ,så slipper du vara skraj att någon ska bli arg på dej ,för mej är de så långt bort & tja,intresset om vad vi göra våra liv till ,det bestämmer vi ju själva =)
    Kramen

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

