Bassängträning


Bassängträning alltså. ❤

Jag säger bara det, om ni har möjligheten att få göra det, slå till!!! 🙂 Det är det enda i träningsväg jag klarar av just nu, och det är skönt, sköönt, samtidigt som det gör så ont, så ont efteråt. Men det är det värt, för jag måste  ju ändå göra något. Ligga på soffan hela dagarna gör ju att jag ligger lägre i smärta, men kroppen tar stryk  även av det faktiskt.

Jag har inte varit där sedan mitten på december, eftersom jag opererade mej i magen, och simbassäng är inte bra för operationssår. 😉 Nu är det inte riktigt läkt ännu, det glipar fortfarande på tre ställen. Ja, det glipar på ett nytt ställe nu, där kroppen desperat försöker slänga ut de vedervärdiga stygnen via huden. 😉 Euwwww. 😛

Så, nu har jag ondare än jag haft på länge, tränade lite för hårt. Men jag var medveten om det när jag gjorde det, så jag får skylla mej själv helt enkelt. 😉

In med lite piller, lägga sej på soffan, kanske testa den där appen jag laddade hem, med ljudböcker? Storytel heter den på min android telefon. Perfekt! 🙂

Jag har ju plötsligt tappat förmågan att läsa som jag brukat. Orden trasslar ihop sej, raderna hoppar upp och ner och den berömda röda tråden saknas i min skalle efter fyra sidor. 😦 Men då kom jag på det här med ljudböcker, och att det faktiskt finns att ladda hem, smart va? 🙂 Nävars, men jag gillar att läsa böcker, och det är ju bara att anpassa sej när kropp och själ förändras. 🙂

Jo visst ja, tog ett kort när jag stog i badrummet efter bassängträningen, bara för att se hur långt mitt hår har blivit. (Är lite stolt över det, fast det är jättetunt och råttfärgat;)) När jag kollade på kortet sen så såg jag hur min bröstkorg ser ut! Eller det är mera revbenen längst ner på höger sida. De buktar ut, precis som mitt bröstben gör. Mitt bröstben är ju inte format som ett spjut, som det ”ska”, utan har en rejäl böj längst ner, som gör gräsligt ont. Såg för ett tag sedan att revbenen också buktar så där, på ena sidan. Men det blev så påtagligt när jag såg det på bild.

Lite coolt faktiskt. 😉

Knöl

Himla skönt att man kom ihåg att låsa dörren, annars hade man väl fått stämpeln som lustig kuf, när man står och fotograferar sej själv inne på toaletten. 😀

Ja, den där bjuder jag på. Bilden alltså. Fniss. Gud så man ser ut…. 😉 För stora brallor, och en BH som inte passar tuttarna längre… Gått från E-kupa till knappt B-kupa och har inte haft råd att köpa nya… Fast det där ger en ju lite goda skratt också kan jag berätta… I bassängen var det jag och en man som tränade. Min baddräkt som är typ fem år gammal är i storlek 44. Ganska öppen i ryggen. Den var på väg att åka av flera gånger!!!! *asg* Jösses, tänk om den hade gjort det…. *rodnar*

Får kanske ta mej råd att köpa en i mindre storlek trots allt. 😉

Nu, vila i ryggläge. Ha en fin dag!! //Anna

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

