Toan


Klockan är halv tre på natten och jag sitter återigen på toan…
Har insett att jag tillbringar timmar där varje dag. Det är inte så mycket nr 2 som gör det, utan nummer ett.
Tömma blåsan tar i genomsnitt 20 minuter per gång.
Tur att man har en bra surfmobil då. 😉
Bassängträning imorgon med taxiresa dit, så dagen är fylld till max. När jag är så dålig att jag inte kan köra själv så tar ju resan tre gånger så lång tid också.
Har lite svårt att vänja mej vid att den friheten inte längre är självklar.
Men nu har jag gnällt färdigt för inatt, nu väntar sängen.
Gonatt!

2 thoughts on “Toan

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

