Jaaaa!!!


Äntligen kom jag på hur jag ändrar på texten längst upp. Tänk att man är så trög nu för tiden att det ska behöva ta så lång tid… 😛

Bilderna på vargarna är googlade, jag måste ju säga det för att inte åka dit, men jag ska bara komma på hur jag ska få det att synas på ett bra sätt.  Jag gillar vargar. Mycket. Jag har många tatuerade på min kropp, både här och där.

Just det, för nya läsare, min gamla blogg är som sagt fylld med allt möjligt, bland annat bilder på en del av mina många, många tatueringar. Min EDS har gjort att de flesta av dom är mindre vackra, även om jag gillar dom ändå. 😉

Länk till gamla bloggen finns bland mina länkar, sen är det bara att botanisera. 🙂

Sov gott inatt nu alla!!!

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

