Massage


Ett snabbt inlägg från mobilen. Jag bara måste berätta om hur bra jag mår efter massage! 🙂

Eller, ja, allt är ju relativt, ont gör det när krampande muskler får syret tillbaka, och smärta får jag av att leder släpps loss. Men för mej personligen är det en nödvändighet att göra detta med jämna mellanrum.

Jag, och jag tror att många av mina EDS syskon gör det också, lider av konstant syrebrist i musklerna. Av olika orsaker. Det gör ont.

Det gäller nog att hitta rätt massör bara, som inte är för hårdhänt och som vet vad den gör.
För vi är ju trots allt lite speciella. 😉

Ha en fin och smärtreducerad kväll nu, alla!

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

