Natt igen.


Får nu sota lite för att jag tog i för mycket idag, men nu gjorde jag det valet och får skörda det jag sådde. 😉

Detta med minnet igen. Insåg idag att jag lagt lappen med mina massagetider på något bra ställe. Garanterat på ett ställe som jag skulle minnas. Trodde jag… 😉 he he

Gjorde då ett försök att minnas nästa tid… Ha! Det kunde jag tro va? 😀

Det slutade med att jag fick messa henne och fråga. Igen… *rodnar*

Det underbara svaret var att jag har tid imorgon! Jubel och glädje! 🙂 Kan det bli bättre timing? Näääää.

Gonatt på er alla där ute i cyberspace. Happy valentines day!

2 thoughts on “Natt igen.

  1. Ja det är inte svårt deppa i hop,i allt som rasar.det positiva gör att man driver på 🙂 ha en happy valentinday 🙂 styrkekramar hoppas man slipper cyber dårar nån gång 🙂 tror inte dom läser det man skriver ska bara vara elaka för sakens skull.

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

