Lite udda


Idag hade jag varit utanför grinden och sagt hej då till dagens trevliga sällskap. Satte bilen på timer, så bränslevärmaren skulle värma upp bilen i rätt tid. Tog in posten.
Kände när jag linkade mot dörren hur ont det gjorde i ryggen.

Kliver in. Hundarna blir överlyckliga och den ena gör, konstigt nog en ansats för att hoppa, i rena glädjen… Han brukar aldrig göra det!

Jag vrålar i från tårna med kroppen spänd som en fiolsträng. Hunden kommer av sej som tur är.

Men när jag skrek till så där hände något med min nacke….

Undrar vad sjukvården skulle säga om jag måste söka för detta? 😉
Jo, jag fick diskbråck av att vråla… Ha ha ha!

Jag vet ju inte att jag har det förstås, jag bara gissar efter att ha opererat två, men jag känner att jag nog får hitta på en annan förklaring… 😉
Sanningen låter inte klok! 😀

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

