Tips om örter och naturmedel


Jag är mycket intresserad av örter och andra naturmedel, som ett komplement till det som Apoteket har att erbjuda.

Jag har läst på och pluggat i flera år nu och tänkte att lite tips och råd här på bloggen kanske vore något?

Det finns så otroligt många saker i naturen som kan göra ens vardag lite lättare, som är bra för kroppen, som kan minska biverkningar och höja livskvalitèn.

Jag kommer tipsa rakt av, skriva hur de gör nytta och vad som ev kan vara farligt. Men jag  råder alla att tala om för sin läkare om man tar naturmedel och örter, så det inte blir problem med de mediciner man tar.

Själv har jag kunnat sluta med vissa mediciner pga av att jag slaviskt tar vissa naturmedel, och det ser jag bara som en stor bonus!!!

Så håll utkik efter inlägg om örter och naturmedel, det kommer flera sådana inlägg vartefter. Ja, o m ni är intresserade alltså. 😉

Kram på er!!!

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

