Men herregud! :)


Mobilen ringde förut. Det var min bästa vän M som ringde och undrade hur det är. Efter en stund började jag bli nervös och linkade omkring i huset. Letade och letade. Var är den? Herregud, har jag tappat den någonstans?!

Efter säkert fem minuter insåg jag. Jag pratade ju i den!!! 😀


Jag hade gått där en lång stund med fjärilar i magen och trott att mobilen var försvunnen…. När jag pratade i den! 🙂

Är man virrig då, eller? 😉

Men jag fick mej ett gott skratt iaf, för jag kan inte göra annat än att garva åt det. 🙂

6 thoughts on “Men herregud! :)

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

