Sliten


Ja det är jag. Sliten.
Sen är jag jädrigt trög i skallen… Det här med kronisk smärta (ursäkta tjatet) är så otroligt jobbigt ibland.

Nu blir det väl gnäll antar jag, men det bjuder jag på idag faktiskt. Man måste få gnälla av sej ibland och familjen ska inte behöva höra det jämnt.
Bloggen är ju ett bra ställe då. 😉
Olika forum som jag är med i har ju en del som gnällställe, och det är helt okej för mej, att läsa det. Men jag vill inte göra det själv där.

Det som är mest jobbigt nu, förutom smärtan, är just huvudet faktiskt.
Jag har haft otroligt mycket huvudvärk i mitt liv. Har det i stort sett varje dag.
Men senaste veckorna har det blivit illa. Det blev inte bättre av min eskapad med nacken häromdagen heller…

Synen är ofta dimmig, ibland ser jag dubbelt. Det gör ont, ont.

Huvudvärk är jobbigt, det tycker jag. Gnäll gnäll, jag vet, men det räcker med lite, så rinner det över…

Att hjärnan fungerar sämre än vanligt då, och gör att jag gör bort mej, gör ju inte saken bättre precis.

Asch. Det är inte lätt alla gånger, när det är svårt. 😉

2 thoughts on “Sliten

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

