Såååå bra!!!!


”Jag avslutar med en hypotes – eller en spirituellt hittills ej motbevisad teori – nämligen att personer med EDS också har svårt med gränser i sin själ. Vi kan verka rätt virriga för den som inte ser mer än det yttersta. Om det förhåller sig såhär för att själen inte kan sitta ihop i en kropp som inte gör det, eller att kroppen inte kan sitta ihop när själen inte gör det, lämnar jag öppet för diskussion…”

 

Hittade detta på en blogg, klicka här för att komma dit.

 

Det var så himla bra skrivet tycker jag!!! 🙂

6 thoughts on “Såååå bra!!!!

  1. Hejsan!
    Jag hållerpå med ett projektarbete om EDSoch jag undrar om du skulle vilja hjälpa mig med det.

    Jag skulle vilja att du svarade på endel frågor, helt anonymt såklart.

    Maila mig om du är intresserad så skickar jag mer info till dig.

    Anna

  2. PRECIS Så rätt 🙂 känner jag när ja balanserar på mitt bowling klot som i går,hjärnan vill ger signaler men min eds kropp vill eller inte vill,det märks att motoriken blir fel att man får kompensera hela tiden endå så har ja alla otroserna på mig,ja la bild shemat i bloggen i går,ska ta det med min sjukgymnast med.Ha en fin söndag.

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

