Nu räcker det..


Blir så trött på denna kropp!
Berättade ju om att det hände något i nacken häromdagen.
Idag har jag rejält ont i armen. Riktigt ont…
Lika ont, nästan, som jag hade när jag fick diskbråcken i nacken för snart två år sedan. (i maj)

Jag hoppas verkligen att det inte är ett nytt, och om det mot förmodan är det, läker av sej själv…

Chansen att det läker själv är nog ganska liten iofs, det vet jag av erfarenhet. Men tänk ändå om den här skitkroppen någon gång kunde göra något rätt…

Blir trött och uppgiven när saker och ting ställer sej på kö. Jag vill bara ha en liten paus nu. Hinna andas en smula. Är det för mycket begärt?

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

