Förresten


På tal om snigelpost. Jag fick ett alldeles äkta brev idag faktiskt. 🙂 Jag har en brevvän i USA, som bara får skriva brev. Han sitter i fängelse nämligen.

Men det är faktiskt väldigt trevligt att få handskrivet brev. Det blir mer personligt på något sätt.

Vi har haft mycket diskussioner om deras system runt sjukvård, jämfört med Sveriges. Oj oj, det är en mycket stor skillnad!
Jag är glad över vårt system kan jag tala om, även om det inte alltid fungerar optimalt.
Vi har åtminstone rätt till vård, var vi än är på samhällsstegen. Det är inte självklart i alla länder.

Sen är det bra för min såsiga hjärna att träna på min engelska, som jag hade högsta betyg i, i skolan. 😉

Japp, detta är ju inte så EDS relaterat, men aktuellt för mej just nu. 🙂
Nu ska jag bara komma ihåg att svara på hans brev också… Minnet vet ni…. 😉 Hi hi.

One thought on “Förresten

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

