Måndag


Det betyder bassängträning. Skönt med värme för kroppen. Jag passar på att stå länge i duschen också. 😉 Vi bor i hus med ganska liten varmvattenberedare, så det blir inga långa duschar här inte. 🙂

Jag får gräsligt ont efter träning, men behöver det så väl! 🙂

Hände en kul grej idag. På träningen träffade jag en kvinna från Libanon, som vi bodde grannar med i slutet på 90 talet.
Hon berättade om sin värk, sin överrörlighet, rygg som glider, fingrar som hoppar ur led, kraftig mens, svåra graviditeter etc.
Vad tror ni hon fått för diagnos?

Inte EDS iaf… Fibromyalgi så klart….
Hon har EDS, det kan jag lova! Det är så skönt i själen att kunna hjälpa någon så där. 🙂

Nu hoppas jag hon får rätt hjälp i fortsättningen. 🙂

Nu blir det sängen nästa. 🙂

Ha en fin dag!

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

