Lite besviken


Ja det är jag, för jag har laddat för besöket av juristen. Sen hände det olyckor på motorvägen så han inte kom hit, så är det ju.

Sen ringer han inte heller. Det kan ju ha hänt något mer ju! Blir lite orolig. Det kan ju bara vara så att han sitter i kö fortfarande så klart, men kan inte låta bli att oroa mej.

Sen tänker jag, tänk om han ringer när lillen kommit hem? Ohhh, inte bra! Min lille älskling vill ha mamma när han kommer hem, och jag får absolut inte pratat i telefon!!! 😉

Men det ordnar sej, det gör det alltid. Jag är bara en sån där som oroar mej för folk. 🙂

 

Ha en fin dag, det ska jag ha. 🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

