Tja, vad ska man säga?


Jag anmälde en läkare till socialstyrelsen i höstas, för lite olika saker.
Bland annat kallar han mej för missbrukare. Morr….
Det är inte okej att läkare säger vad som helst till andra människor! Bara för att dom kan!

Jag säger bara, anmäl! Blir man kränkt i vården, måste det komma fram.
Man kanske inte kommer någon vart med anmälan, men man måste försöka.
Om inte för ens egen skull, så för efterkommande.

Nu verkar det som om denna läkare blev rädd, för i sitt svar tog han i så han knöt knut på sej själv!
Lögn, på lögn på lögn… Allt för att skrämmas.
Han kan inte bevisa något av det han säger, hur många journalkopior han än skickar med…

Mej skrämmer han inte, men han har dragit in min familj i detta och det är inte okej!

Han ska få svar på tal, lita på det! En vän ska hjälpa mej att skriva, så det ser proffsigt ut, som tur är. (kram på dej!)

För inte ska man väl behöva ta en massa skit, när man redan är i underläge?
Ska läkare komma undan med ett beteende som detta, bara för att de har fin utbildning? (två sidor i hans svar bestod i en egotripp i hans utbildningar och arbetslivserfarenhet….)

Nej, nog för att jag blir nedbruten av detta, men jag kommer inte ge upp!
Hoppas ni hejar på mej nu, kan behöva allt stöd jag kan få. Kram på er och ha en fin söndag. 🙂

8 thoughts on “Tja, vad ska man säga?

  1. Nej, ge dig inte! Klart han bli rädd. Han inser ju i grunden att han gjort fel. En människa som inte känner att den gjort något fel, reagerar inte heller, så det är ett BRA tecken! Så fortsätt du för det som är RÄTT!
    Skickar styrkekramar ❤

  2. Ge ALDRIG upp fina du ,ALDRIG ,jag hoppas du får hjälp & har ork att slåss för din & din familjs rätt ,så inte denna snubbe vinner på något sätt för det han gjort är INTE okej, INTE alls !!!
    Om du behöver hjälp & råd vet du var jag finns,
    kramen

    • Kram vännen! ❤
      Det här ger jag mej inte på, jag lovar. 😉
      Han har kränkt mej och min familj, och det är inte okej, vilken utbildning han än har…
      Retar mej på att han skrev alla sina utbildningar och arbeten han har/har haft… Precis som om han är mer värd än mej då…
      Jag. Sjukpensionär, fattig och riktigt dålig…
      Inga skrupler där inte….
      Stor kram och tack för stödet! ❤

  3. du hör väl hejjar ramsorna från Åland:p Heja Anna friskt humör…
    ropen skalla…hjälp åt alla osv
    Nä…på han igen bara underteckna istället för all fina titlar med alla dina skador istället:P Kram!

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

