Vår i luften


image

Tog ett kort ut på baksidan som badar i solsken. 🙂

Men sörjer att jag inte kan ta mej ut i skogen på långpromenad med hundarna. För ett år sen gick jag minst en timme om dagen, förutom de dagar det regnade småspik…

Tänk vad livet kan förändras fort. Eller långsamt krasst sett, men ändå snabbt.
Jag har haft en bra inställning förut, accepterat att det är som det är och känt glädje över det jag kan, trots allt.
Men nu vet jag inte… Efter allt som hänt på sistone börjar det bli tungt.

Är inne i en period av motgångar. Det är ju bara att kämpa sej igenom. Men det är tungt…

Smärtnivån har tagit nya höjder eftersom jag får sluta med all smärtlindring. Detta kommer inte gå bra… Jag lovar…
Suck..

4 thoughts on “Vår i luften

  1. Alltså… man kan ju inte vara på topp jämt, det orkar man inte liksom.
    Fattar verkligen inte hur de kan neka en patient smärtlindring, jag blir lika förundrad varje gång det händer. Smärtan sliter ju på kroppen, det är bevisat i en studie. De delade upp en grupp med benbrott i två grupper, den ena fick adekvat smärtlindring, den andra inte. Gissa vilken grupp som läkte snabbast?
    Jag hoppas verkligen du får upprättelse och att hundarna lurar dig att skratta massor av gånger idag (de där fyrbenta har ju en förmåga till det 😉 )
    Kram!

    • Jag slutar aldrig förundras över hur sjukvården funkar idag… Att neka smärtlindring är att neka mej ett värdigt liv. Iaf som det ser ut nu.
      Jag skulle vilja hiva över min smärta på dom en stund, så de förstod!!

      Hundarna skulle jag inte klara mej utan…. Även om det är en sorg att jag inte kan gå ut med dom längre, så ger dom mej så otroligt mycket varje dag. ❤ ❤

      Ha en fin dag kära EDS syrra, pussa vovven en extra gång från mej. 😉
      Kram!!!!

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

