Fick ett brev


Från klinisk genetik. Där var en kopia med på min journal.
Där står att jag har EDS klassisk typ som huvuddiagnos.
Egentligen kvittar det mej vilken typ jag har, för huvudsaken är att jag är medveten om vilka risker som finns för mej överlag.

Jag vet ju att jag är blödningsbenägen, lokalbedövning tar inte, tolerant mot läkemedel och dålig sårläkning mm.
Så jag klarar mej ändå.
Men lite spännande var det att få se det svart på vitt. 🙂

Nu sitter jag här med min lille älskling och tittar på Dora utforskaren.. Mys och kärlek. 🙂
Han äter fruktsallad till efterrätt.

Ha en fin kväll nu alla. 🙂

Kram

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

