Asch


Glömde ju.

Som vanligt läser jag mina inlägg flera gånger både före och efter jag publicerat och kommer på mej med att inte skriva riktigt klart.

Självklart är det ALLTID någon annan som har det värre, och alla andra klarar sin smärta så stoiskt  och med rak  rygg. Ingen jävla offerkofta där inte.

Men jag erkänner. Jag är trött på det här nu. Jag tycker lite mycket synd om mej nu ett tag. Är det så förfärligt?  Jag har lite mycket motgångar nu  och tycker det är jobbigt. FAST det finns folk som dör i cancer och AIDS  och annat. Jag erkänner. I normala fall är jag ganska bra på att stärka andra i sin smärta och sorg. Faktiskt. Men inte just nu.

Så är det.

4 thoughts on “Asch

  1. Alla har vi mot gångar i livet ,ibland har vi mer ,ibland har vi mindre.
    Ibland orkar vi mer ,,ibland mindre, oavsett om andra dörr eller inte ,så får även du må S.K.I.T,utan att vara sämre människa för det.
    Alla har vi saker vi måste ta itu med & det gör vi på olika lång tid & på olika sätt.
    Kram påre

  2. Det finns ALLTID dom som har det värre, men det du har är ditt så det är värst för dig så är det bara, sen ser nog du på dig själv på ett sätt som jag inte gör för jag tycker att du klagar mindre än vad du bör! Men du är så kritisk mot dig själv för att du vill vara stark fortfarande….samma som förut. Men just nu ska du vara stark för <3<3 puss och kram min vän

    • Jo, visst försöker jag vara stark, men det går inte alltid tyvärr. 😦
      Det är jobbigt en tid nu innan jag vänjer mej vid att inte kunna gå, sen blir det nog bättre. 😛
      Tur att jag har dej att luta mej på, älskade vän! ❤ ❤
      Massa stora kramar, och tack för idag, det var så skönt att få krama dej! ❤ ❤

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

