Glädjekällor


Just nu känns det väldigt viktigt att hitta just dom.

Alla glädjekällor jag har. Inte glömma. Alltid komma ihåg att glädjas åt något varje dag.  För det finns faktiskt alltid något att glädjas åt. Varje dag. Jag lovar. Det är bara lite svårt att hitta det ibland. När smärtan river i kroppen så svetten lackar i pannan. Då är det svårt. När benet inte lyder utan viker sej så jag nästan ramlar (och ibland gör det) så måste jag komma ihåg. När det tar en kvart att tömma blåsan. När det tar en timma att få på sej kläderna på morgonen. När min lille son sträcker ut armarna mot mej och vill ha en kram, och jag inte kan böja mej ner och krama. När jag inte tar mej utanför grinden för att benen inte bär.

Det är då jag måste minnas allt som ger mej glädje. För det finns alltid där, trots allt.

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

