Dubbelbottnat


image

En sådan här underbar dag skulle jag vilja vara ute hela dagen!
Satt ute i rullstolen en timma drygt, men sen gick det inte mer…
Jag måste halvligga om det ska gå någon längre tid, och det går inte.

Jag kan bara hoppas på att jag får en bättre rulle snart, en elrulle med joystick, som jag får med mej överallt, som jag sitter bra i.

Så även om jag är överlycklig att jag kunnat vara ute idag så vill jag ha mer! 😉

Men jag njöt i fulla drag. Jag lovar. Skulle vilja ha en en kamera också. En värsting som jag kan ta djurbilder med på långt håll. Fåglar i flykt. Rådjur som springer, sorkar som flyr.
Jag drömmer vidare. 😉

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

