Personlig assistent


Det här är riktigt svårt.

Både att bli tillfreds med det faktum att jag behöver det och det där med att hitta folk som man trivs med. De ska ju vara i familjen, som en del av familjen, men ändå inte. På något sätt.

Den ska vara mina armar och ben, som ju inte funkar. Men gud vad svårt…. I början iaf, innan det där samspelet kommer. Jag har en tjej som vill börja hos mej, som jag tycker jättemycket om. Jag tror det kommer funka bra med henne. Men det behövs ju mer än en. Vad vill jag ha för egenskaper i en assistent?

Inte hundrädd är ju väldigt viktigt, eftersom jag har tre sådana.
Barnkär är ju ett krav, för det har jag ju några stycken också, i väldigt varierande ålder.
Gillar att vara ute. I alla möjliga situationer, men i första hand ute i naturen. Det vore ju trist att ha en assistent som hatar att vara ute, och kanske är rädd för getingar eller så. Jag är inte mycket för att gå på stan, men det är ju kul någon gång ibland. Så naturen är nummer ett.
Personkemi är viktigt som bara den, när jag tänker efter. Det bara måste ju stämma.

Den här listan kommer byggas på vartefter, jag lovar. Men samtidigt är det mycket jag inte bryr mej om, som religion och så. Eller sexuell läggning och sådant.

 

Ja ja, en massa tankar som rör sej runt runt i skallen idag. Smärta gör min skalle ganska hyper på något sätt. Vet inte om den försöker få ordning på alla smärtsignaler som den bombas med dygnet runt, på det här sättet. 😉

Googlad bild.

 

4 thoughts on “Personlig assistent

  1. Hoppas att du hittar assistenter som du trivs med! Du behöver armar och ben som inte bråkar med dig utan som du kan samspela med. Och ut i naturen vill väl alla? 😉 Hum, kanske inte. Men jag förstår att det är viktigt för dig.

    Kramar i massor

    • Ha ha, vill inte alla ut i naturen? 😉
      Nej men du har så rätt! Jätteviktigt att det funkar och känns bra,.särskilt när det handlar om det intima.
      Det kommer bli svårt om det inte stämmer, men jag tror på att det kommer gå bra. 🙂
      Stora kramar!

  2. Jag vet att det löser sig så småningom för dig vill du ha ngn att bolla assistansfrågan med hör av dig .kram Anna S-I

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

