Helgen över nu


Japp, helgen bara sprang förbi. Smärtor som jag inte upplevt på länge. Fast jag fick träffa min älskade M iaf, det gjorde så gott för själen! ❤

Imorgon har jag massor att göra, och jag stressar redan upp mej. Samtal till en läkare i Nässjö på morgonen, eller rättare sagt, ringa för att få en telefon tid.

Bassängträningen, som är så otroligt jobbig utan hjälp, men ändå så nödvändig.

Lite liv. Kanske? Typ?

Eller så inte. Det är mest en kamp just nu. Fast jag tror att det snart blir bättre. Hoppet är det sista som överger mej.

 

Kram på er!!!

2 thoughts on “Helgen över nu

    • Ja att träffa henne gör så otroligt gott i själ och hjärta. En ärlig, härlig, kärleksfull och rak människa som ger mej så otroligt mycket!!! ❤ ❤
      Läkaren måste jag ringa till på torsdag, för att få prata med honom, så jag återkommer. 🙂

      Hoppas solen skiner på dej också! Kram!!! ❤

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

