Det kom ett brev. :)


Från en EDS syster som jag träffat via nätet. 🙂
I det ligger det ett vackert smycke, en ängel som är märkt EDS.
Så himla fint att skicka det till mej, ett stort tack min vän! 🙂
Jag lägger ut en bild på det så fort jag fått det lagat, för tyvärr gick det sönder på vägen hit. 😦
Min svägerska håller på med smycken och lovade att laga det, men vi träffas tyvärr inte så ofta. Men det kommer! 🙂

Jag blir så glad över sådana fina gester. Att göra sej besväret i dagens samhälle, som är så själv orienterat. TACK vännen!

6 thoughts on “Det kom ett brev. :)

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

