OBS!!


En vän påminde mej om en viktig sak härom dagen. Jag hade inte lagt ut hennes kommentar, och hon undrade så klart varför.
Vilken kommentar undrade jag då?

Alltså, när jag går in här via mobilen, via appen, så måste jag tydligen uppdatera förstasidan för att se nya kommentarer, det visste jag inte! Så om det är fler som undrar varför det har dröjt innan era kommentarer kommit med på bloggen, så beror det på mej och min slöa hjärna. 😉

Bloggen är ju modererad, så jag måste godkänna alla kommentarer innan de kommer ut på bloggen. Att jag har det så beror på att jag har haft en del konstigt folk (minst sagt) som läst och kommenterat. Vill ha lite koll.

Sen är det vissa dagar som jag helt enkelt inte orkar kolla bloggen. Är lite trött nu för tiden.

Men men, hoppas ni har en fin kväll, och haft en fin dag. Tja! 🙂

2 thoughts on “OBS!!

  1. Hej vännen!
    Jag ska göra en sammanfattning av allt som skett det sista på tillbakatilllivet
    Men till dess får du gärna titta in hos mig på; http://katierebekah.blogg.se
    🙂

    Hoppas allt är väl med dig nu när våren är på intåg!!! 🙂 Tack för att du hörde av dig!!!
    Kramar om!

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

