Läkare


Idag ska min husläkare ringa. Får se hur bra han passar tiden, det brukar bli en del väntan…

Det är en del att ta upp. Intyg för olika saker, mediciner, sen måste jag fråga om någon har pratat med honom om mej. Någon annan läkare alltså. Jag misstänker det nämligen.

Sen måste jag veta hur jag ska göra med ryggen, eftersom ingen vill ta tag i det. Ingen vill ha med mej att göra. Ingen vill hjälpa mej. Så jag har en del att prata om….

Ha en fin dag alla! Här skiner solen nu. 🙂

14 thoughts on “Läkare

  1. Tack ja min dotters hundar kräver så mycket.Svårt att hänga med dom.Men hundmormor är jag ju till dessa maskiner i alla fall.Favoriten är ju bordercollien ja lånat mycke,ja en liten modell är lagom för en edasare :ha en fin onsdag kram

  2. ”Bättre sent än aldrig”? 😉
    Bra med givande läkarsamtal, själv får jag vänta till återbesöket för att prata med min magdoktor men men, det gör inte så mycket, jag tvivlar starkt på att jag skulle fått vänta så länge om det varit ”farligheter” i magen haha!

    Hoppas du får en riktigt skön helg nu och att solen skiner på dig både inne och ute! Kraaaaaaaaam!

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

