Lite uppdatering


Ja, den här veckan har varit hemsk. På flera sätt. Både med smärtan, eftersom jag varit tvungen att halvera min dos med smärtstillande, och detta med läkaren jag har anmält, som nu börjar använda sej av metoder som är nästan skrämmande.

Jag fick ju som sagt ett svar på min anmälan, där han vidhåller sina anklagelser. Jag knarkar och langar. Punkt. Så är det bara. Han kan inte bevisa det, han har inte skrivit det i någon journal, han har inte skrivit det i remissen till avdelningen jag skrevs över till, när jag avskrevs från hans avdelning. Men ändå. Jag knarkar. Och delar ut/säljer till andra i missbrukarkretsar. Missbrukarkretsar? Vilka? Jag fattar faktiskt inte. Vem är det jag umgås/umgåtts med som missbrukar? Jag är en sådan människa som inte dömer någon för deras liv och leverne, jag är vän med personer som säkert har ett förflutet både här och där. Men missbrukare? Neeeej. Inte vad jag vet iallafall. Och jag har då inte gått på stan och sålt något. Nu kan jag inte gå, utan sitter i rullstol, men jag har inte suttit i rullstolen heller och sålt något.

Nu har han även skrivit ”anonyma” mail till läkare. Att jag skriver anonym inom citationstecken beror på att det inte är anonymt för mej. Denne ”anonyma” uttrycker sej precis som herr L. (herr L=läkaren jag har anmält) Det har kommit till kliniker jag inte ens har varit på, vilket får mej att tro att han vill att jag inte ska få komma dit. Han har bett någon att vidarebefordra till andra läkare. Allt för att göra så mycket skada som möjligt.

Jag väljer att skriva detta här i bloggen på grund av att jag faktiskt inte är rädd för honom. Detta är en öppen blogg, som vem som helst kan söka på, men jag tycker att folk ska få veta hur det kan vara inom vården. En del läkare har helt enkelt hittat fel i livet. De borde inte vara läkare helt enkelt. Nu lägger han ner mycket tid på mej, och jag kan inte låta bli att gotta mej lite i det faktumet. Han skickade mailen i början på veckan, det borde ha tagit ett tag. Ha ha, säger jag bara!!!

Undrar om han tänker på mej, det första han gör, när han slår upp ögonen på morgonen? Jag hoppas det…. Det kan han gott ha….
Jag har tagit kontakt med alla instanser jag kan, alla jag kan få hjälp av. Han skrämmer inte mej! Han har skitit i det blå skåpet, kan man säga. Han muckar med fel patient. Ha ha ha,,

Men jag kan samtidigt inte låta bli att tänka på om han har gjort så här förut, med andra, som inte är lika starka som jag? Hur många har han knäckt? Rent mentalt? DET är skrämmande, om något…..

Ja ja, det är som det är, jag kämpar på och han ska få svar på tal, jag lovar. 😉

Kroppen vill inte riktigt vara med, ska jag vara ärlig så är det illa nu. På riktigt… Jag ska till en naprapat på tisdag, som jag hoppas kan få mej lite på rätt köl. Jag är nämligen helt sned. Hela jag. Revbenen på högra sidan trycker nu på inälvorna, det är vansinnigt obehagligt…. Bäckenet gör ont. Ont ont ont. Benet gör ont. Hela tiden. Nacken gör ont. Över och under det som är opererat. Axlarna gör ont. Armbågarna gör ont. Handlederna gör ont. Fötterna gör ont. Knäna gör ont. Magen gör ont. Huvudet gör ont. Hela ryggen gör ont. Finns det något kvar som inte gör ont? Nej, tror inte det.

Detta är säkert bara en period, jag har haft för mycket nu, många telefonsamtal, många resor för att få hjälp med allt, träning som jag måste göra, som inte är bra. Ja, det är för mycket nu, jag hoppas det lugnar ner sej…

Hoppas jag inte avslöjat för mycket nu, om allt, så det förstör utredningen. Men iofs, han gräver en ganska stor grop till sej själv för tillfället, jag hjälper gärna till med några spadtag, fast det gör ont. 😉

 

Ha en fin söndag nu alla, jag hoppas vädret blir bra. Här har det åskat och blixtrat som en ren sommarnatt! Häftigt, och så ärtstora snöflingor på det. Vädrets makter är maffiga. 🙂

4 thoughts on “Lite uppdatering

  1. Ja jösses, den där snubben , nä ge ALDRIG upp ,stå på dej vännen, stå stadigt ,ja eller sitt ordentligt stadigt ,låt han inte välta dej.
    Res dej igen som dom där dockorna ,du vet dom ryska ”gung dockorna”& bryter han ner en av dej ,tar du fram ditt nästa jag ,låt han ALDRIG se att du sviktar, stå på dej.
    Kramen

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

