Alltså


He he bäst att passa på att skriva nu när datorn är uppe känner jag. Jag har redan så ont att det kvittar om jag skriver lite till. 😉

Hm. Nej, nu glömde jag vad det var jag skulle skriva om. Suck.

Nej, helt tomt. 😦 *fnissar hysteriskt*

Alltså, om inte detta är ett handikapp, så vet jag inte. 😉 Jag får bara sämre och sämre minne för varje vecka som går. Jag vet att smärta kan ge dåligt minne, och jag vet att det beror mycket på det. Men jag glömmer ofta väldigt viktiga saker. Medicin tex. Iinser att jag har hundra gånger ondare än vanligt och undrar då varför. Då har jag oftast dragit över med mina mediciner. Ibland en hel dag. Ja herregud, det är bara att skratta åt det, ta det som en anledning att garva en stund. 🙂

Nej, kommer inte på vad det var jag skulle dela med mej av, så det var nog inget viktigt. 😉

Natti.

2 thoughts on “Alltså

  1. Det där känner jag igen! Man har en sån där jättebra tanke i skallen och så precis när man lagt fingrarna på tangenterna så poff! Borta! 😕
    Kan du inte sätta larm på mobilen? Så den piper varje gång du ska ta medicin? Borde finnas nån käck app för det tycker jag haha!
    Jag fixade ju en dosett till alla mina kosttillskott och det funkar bra tycker jag, men jag behöver ju bara ta de en gång om dagen 🙂

    Jag läser här titt som tätt men kommenterar inte så ofta, men jag skänker dig varma tankar ska du veta och håller tummarna för att du snart får den hjälp du behöver! Kraaaaaaaaaam!

    • Ha ha, det är ju så frustrerande! 😉

      Jag har en app som jag ställde in, men glömde ändå, eftersom jag inte tog medicinerna direkt efter det ringde. *asg*
      Dosett har jag, det gör att jag är bättre att komma ihåg. 😉

      Jag läser din blogg varje dag, men orkar inte alltid kommentera. Så jag håller koll på dej vettu. Hi hi.

      Stor kram!! ❤

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

