Snart halv två


Funderar fortfarande.
Läste på nätet nyss om att vi med EDS är negativa och fokuserar för mycket på det negativa. Vi skulle skriva om det som gjorde oss glada. Personen som skrev det har assistent och elrullstol. Hemskt att hon behöver det. Härligt att hon har det. Är jag avundsjuk? Ja.
Jag missunnar henne inget. Men ändå. Att det ska vara sådan skillnad på var man bor….

Ska nu försöka mej på att sova utan att fundera på hur jag ska avsluta skrivelsen till socialstyrelsen. Somnar gör jag till slut, men….
Imorgon naprapaten. Spännande om han kan hjälpa mej. Då får han en kram! 😉

4 thoughts on “Snart halv två

  1. Jag har ju inte kunnat läsa det du kunnat läsa av andra anledningar.
    Vet inte vad jag ska säga, klart man ska försöka vara glader ,men alla dagar kanske de inte är så enkelt.
    Ja att det ska vara sådan skillnad i landet,det är skruvat ,hoppas du får din hjälp då dom som allra bäst behöver den,typ NU ,inom kort ialla fall.
    kramen

    • Jag vet ju det, att du inte kan läsa det, men ibland är det bara så jobbigt när man”ska” vara glad trots smärta. Ibland klarar jag inte det, du förstår ju.
      Kramar och jag hoppas det gått bra för dej, med alla turer till sjukhuset. :*

      • Nä ,det gick inte som jag tänkte mej , ville bara ambulansen skulle kolla sutrationen & dom pratade med mej ,lyssnade på andningen ,gurglet från halsen & hämtade båren jag hade ”Noll.kommanoll noll noll”att säga till om.
        In med er smärtlindring & ja jösses vilken cirkus, men ja nä ,de ska du inte behöva bära.
        Men jag hoppas de går bra för dej med resan =)

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

