Sugen


Det är sällan jag är sugen på något, men min hemmagjorda aioli skulle jag kunna äta varje dag! 🙂
Jag är till och med sugen nu, så här kvart över ett på natten. 😉
Jag har massor av vitlök i och färgen bli härligt gul på äggen från mina egna glada hönor. Ha ha, lite tankar så här i natten när jag försöker tänka bort den värsta smärtan. 🙂

Konstigt förresten. När mina mediciner hjälper mot en smärta så tar alltid någon annan över…


Ett fenomen jag INTE gillar…

Nu ska jag snart försöka få av mej kläderna och lägga mej i sängen, vilket jag alltid drar mej för, eftersom själva grejen att komma till sängen triggar igång smärtan så till den milda grad att jag inte kan somna på länge… (vilken lång mening det blev hi hi)

Natti och sov sött. :*

2 thoughts on “Sugen

  1. mmm aioli…gott…och egna ägg gör inte saken sämre:)

    Ja det där med smärta…när manlyckas bli av med eller dämpa en så kommer de andra fram istället…aldrig en lugn stund.
    Måste ju vara för att kroppen bara kan processaen smärta i taget och då blir det den som skriker högst.

    Just pga av detta har jag svårt med att säga om en behandling tex funkar…för jo den tonar ner en smärta men när en annan istället blir påtagligare…har behandlingen då hjälpt?

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

