Repeterar


ONT! Jädrar i havet! Gjorde lite aningens för mycket idag (vilket betyder i stort sett inget alls) och nu får jag sota för det kan jag berätta… 😦

Jag längtar efter ett värdigt liv.
Ett liv där jag får hjälp med vissa saker som åsamkar mej outhärdlig smärta.
Ett liv där jag får hjälp i min vardag så jag kan få njuta lite av familjen.

Det jag har nu ser jag mer som ett fängelse. Sedan är hemmet totalt opraktiskt när man är handikappad. Jag älskar vårt hus, tro inget annat.
Men det är sannerligen inte gjort för någon som behöver ha rullen inne, vilket medför att jag tvingas gå när jag inte kan eller bör.
Det ger smärtor som gör mej galen! Så imorgon är jag fast i sovrummet. Tråkigt men nödvändigt…

Är ganska trött på det här nu….

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

