Miss


Tog bort två inlägg, så ingen behöver undra. 😉
Det blev visst bara fel. 🙂

Sitter (halvligger) och funderar över hur jag ska få ihop nästa vecka.
Det är något varje dag… Det låter inte mycket för gemene man, men för mej blir det för mycket. 😛

Funderar en del på annat också. Hur framstår jag för andra? Ganska hård, känslokall, rakt på sak. Det tror jag att jag vet. 😉
Att det inte stämmer sen är ju en helt annan sak, men folk får väl tro det då.

Asch, man ska inte ta åt sej, jag vet, men ibland så…. 😉
Nu är sova nästa grej på schemat, hoppas det blir så, annars blir det tungt med bassängträning imorgon med en timma mindre sömn också. Denna ljuva sommartid, eller hur var det? 🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

