Måndag


Det betyder bassängträning.
Taxi är beställd och jag får åka tidigt, som vanligt.
Denna gång slapp jag iofs att vänta jättelänge för att komma hem, så jag är nöjd. 🙂

Det där med färdtjänst är tydligen något som ändå verkar funka bättre i det här länet än många andra.
Det är ju tur det med tanke på hur illa det andra fungerar.

Jag kan avslöja att det jobbas mycket i länet för att förbättra läget för oss med EDS. Äntligen!
Jag lovar att berätta hur det går, men bollen är ändå i rullning nu! 🙂

Det är en förhoppning att vården snart blir på samma villkor för alla. Som det ska vara.

Nu ska jag snart göra mej klar för att åka, det tar väldigt lång tid för mej tyvärr…
Sedan måste jag nog ringa läkaren, jag dras med en infektion som satt sej i örat och bihålorna. Som vanligt..
Det har hållt på en vecka nu och det är inte bra…
Jag vet att det inte är bra att gå runt med, men ibland läker det ut av sej själv. Jag har haft det så otroligt många ggr, och det blir många pc kurer… Usch.

Men jag orkar inte med mera sprängande bihålor och ett öra som förmedlar robotljud och ger tinnitus dygnet runt…

Hi hi, tala om att gnälla över en förkylning! 😉
Ha en fin dag. 🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

