Besök


Ja idag kom då kommungubben och AT. Det blir en hel del som måste göras för att det ska funka med rullstol här.
Men till att börja med blir det ramp och lite pyssel inne med trösklar och så.
Det andra kommer ju ta tid.
Så bollen är i rullning! 🙂

Sen händer det mycket i ärendet dr Stalker.
Han kör med så pass fula knep att han skämmer ut sej totalt.
Tyvärr är det jag som hamnar i kläm och får all skit, men jag hoppas han får sej en tankeställare.

Orkar inte skriva mer just nu. Har inte öppnat datorn på flera dagar. Inte läst några bloggar, allt sker från mobilen.
Jag är trött helt enkelt, och penicillinet tar ju inte bara bort snälla bakterier, utan även de man behöver.

Imorgon ännu ett besök på sjukhuset, dietisten denna gång, som kommer skälla för att jag inte gått upp de där kilona jag lovade…

Men men, snart sova! Kommungubben kommer imorgon bitti med följe för att mäta och greja. Så det gäller att se ut som om jag är vaken då. 😉

Ha en fin torsdag.

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

