Trött


Idag kom snickaren och kommungubben hit och bollade idéer. Det blev inte riktigt som vi tänkte, men bra ändå. Det ska ju igenom kommunens kvarnar nu också, det lär ju inte gå fort. 😉

Sen åkte jag till dietisten. Jag ska få mer av den otäcka näringsdrycken eftersom jag inte riktigt lyckas få i mej så det räcker. Det ordnar sej. 🙂

Smärtan når ofta nya höjder när det blir för mycket, som denna vecka. Jag skulle behöva hjälp med allt. Nu…

Idag fick jag hjälp av en vän och hämta lillen på dagis. Jag är lyckligt lottad som har så härliga vänner! Annars hade det inte gått. Alls. Inte när ryggen är så här och jag inte kan gå.

Penicillinet har inte riktigt gjort nytta än, men det känns som om det går åt rätt håll ändå.

Känns skönt att denna stressiga vecka är över och att jag ”bara” har tre saker nästa vecka. 😉

4 thoughts on “Trött

  1. uj uj va du har det tufft nu…eller snarare ännu och igen samtidigt…

    Bra att det blir bra fast det inte blev helt som tänkt, hoppas de får tummen ur arslet skapligt snabbt…så det börjar hända lite nu!!!

    Vila duktigt nu och försök hålla modet uppe!

    Kramar,kärlek och tålamod blandat med jävlar anammaönskar jag dej!

  2. Kan bara hålla med Henny, nu ser vi till att det händer något & det snabbt,verkar som du behöver det ,så vardagen kan underlättas för dej .
    kramen

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

