Väder


Ja det gillar ju vi svenskar att prata om, det är uppenbart när man läser uppdateringar på facebook. 🙂

Ska erkänna att väder ibland upptar mina tankar, då mest för att det uppenbarligen påverkar kroppen.
Är det fler än jag som påverkas av vädret?
Är det råkallt och fuktigt får jag alltid mer ont.
Kyla överhuvudtaget är smärtsamt. Det beror säkert delvis på att jag fryser väldigt lätt och då spänner mej, med kramp som följd.

Men stora skiftningar i tempratur är också väldigt jobbigt.
POTS gör ju att det blir värre, även om medicinen jag tar för det, gör det lite lättare.

Fast till syvende och sist är faktiskt sommar och värme skönare för kroppen, än vintern.
Är det så för er också?

4 thoughts on “Väder

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

