Gah!


Att jag ska ha så svårt att få saker och ting gjorda…. 😛

Jag är extremt duktig på att skjuta upp saker och ting och det retar ihjäl mej. =-O
Visst, vad jag än gör så gör det ont, så ibland har man ju en bra anledning att skjuta upp det, men jösses anåda!

Känns som om livet står på sparlåga.

Samtidigt som en del vänner vill att jag ska åka hit och dit, för deras skull.

Jag väljer faktiskt, numera, att välja bort saker som bara ger mej smärta, särskilt när det är för någon annans skull.
Det låter nog egoistiskt, och krasst sett så är det ju det. Men som jag mår nu, så lägger jag den lilla energin jag har, på familjen.

Räknar kallt med att det ljusnar snart. Att jag får lite hjälp. Att någon läkare bestämmer sej för att försöka hjälpa mej med ryggen så att den nedåtgående spiralen vänder upp.

Det sista som överger mej är hoppet. 🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

