På tal om nya fenomen


Jag åt ju penicillin för ett par veckor sen, då jag hade bihåleinflammation och öroninflammation som var på väg ner i lungorna. Detta är tyvärr något som är ständigt återkommande för mej. Infektioner på olika ställen i kroppen som måste penicillinbehandlas. Njurar, lungor, bihålor, öron, ja och ibland då flera samtidigt.
Vad jag förstår är det ganska vanligt med oss EDSare.

Men nu har jag fått ont i bröstet. Riktigt ont. Igår satt det mest i mitten där fram, idag sitter det även långt ner på baksidan.
Detta gör riktigt ont… Både när jag andas och hela tiden.
Igår kväll hade jag riktigt svårt att andas. Riktigt…
Idag är det jättetufft och tungt att andas samtidigt som det gör vansinnigt ont!

Jag fattar inte varför det blir så här. Jag tog sista pc tabletten för drygt en vecka sen…

Ska fundera på hur jag ska göra, men jag avvaktar just nu. Jag blir oftast väldigt illa behandlad i vården, tack vare dr Stalker och hans idéer.

Hade ju varit kul att orka gå ut en stund i solen, men men….

2 thoughts on “På tal om nya fenomen

  1. Du måste ju uppsöka en annan läkare och se till att få hjälp!
    EDS.en är ju inte att leka med då vi drar på oss alla möjliga och rent ut sagt omöjliga sjukdomar och symtom!
    Skit i den läkaren. Det kan ju vara att du av din nedgångna kropp fått vätska i både lungor eller hjärtsäcken… så ring genast! Puss ❤

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

