Skönt!!


Kom ut idag en sväng ändå! 🙂

Satt i rullstolen och kollade när lillen och maken höll på i trädgården. Hängde med (eller vad man nu ska kalla det) när lillen åkte trehjuling utanför grinden. Underbart!! 🙂

Men jag mår verkligen inte bra. Det är så vansinnigt frustrerande att må så här. Det är kaka på kaka nu. Infektionerna som jag har fått nu gång efter annan orkar jag nästan inte med. Det är tillräckligt med allt annat.

Sen LSS handläggaren som aldrig hör av sej… Hon skulle ringa mej för tre veckor sen för att diskutera den snabba hjälpen jag behöver nu akut.  Men hallå!!! Jag behöver det nu!! NU!!!

Orka….

Tillägg:
Jag har ringt handläggaren flera ggr i veckan senast idag och det är bara antingen upptaget eller ingen som svarar. Frustrerande…

2 thoughts on “Skönt!!

  1. ja men va skit, vad är det för handläggare om är sååå upptagen (med att pilla navelludd)…tre veckor är ju en evighet i den situation du är!!

    Dina infektioner låter inte alls bra:( specielt inte om det är på väg mor lungorna trots pc…var inte tapper för länge vännen!!!
    Sök hjälp fast det är en jäkla kamp…

    Trevlig helg och hoppas kroppen skärper till sej så pass att du orkar vara med ute lite!Kraaaaaaaaaaaam!

    • Ja du vännen… Jag ansökte om detta i september förra året så hon har nog pillat en jädra massa navelludd!! 🙂

      Jag lovar söka när jag blir så dålig. Felet är ju att man tål en del nu för tiden.

      Stor kram till dej min vän. ❤

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

