Kors i taket!


Jag fick tag på handläggaren minsann. Jag ska få hjälp. Lite iaf…..

Hjälp med morgonen alla dagar, bassängträningen på måndagar och så hoppas jag på städhjälp. Ledsagare när jag behöver. Men inget  är klubbat, jag vet inte när det startar, jag vet inte hur många timmar, jag vet inte vem som kommer.
Men det är ju iaf en början. 🙂

En milstolpe avklarad, men en tuff sådan samtidigt. För tro inget annat än jag vill klara mej själv, hellre än att ha främmande människor här som ska hjälpa mej med saker som klarat själv sen jag var typ fyra….
Jag har märkt att en del bekanta tror att jag går igenom allt detta bara för att jag är lat.  Att jag vill ha en elrullstol bara för att jag inte orkar gå. Av lathet.
Ibland är det sorgligt att tillhöra människosläktet….

Ska jag vara uppriktig så mår jag inte bra alls nu. Jag har för ont. FÖR ont. Jag vill bara ha lite hjälp så att jag kan avlasta kroppen tillräckligt mycket för att gå ner i smärta.

2 thoughts on “Kors i taket!

  1. hoppas denna hjälp skall göra en skillnad till det bättre i ditt liv ävenom det blir en enorm omställning attha ”främlingar” hemma hos sej alla dagar. Men kommer det gott ur det är det ju värt det…hoppas verkligen det kan utökas så du kan få komma ut å göra det som ger dej livskvalite oxå!Kram på dej min kämpe!

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

