Undrar


Jag har ju några besök här på bloggen varje dag. Jag undrar ibland vad jag för för skillnad för andra.
Ja, jag menar, gör jag någon skillnad för någon?
Jag har ju fått några mail och kommentarer förstås, från människor som fått bra tips här, och det är jättekul! 🙂

Som jag skrivit förut, det är skrämmande hur dålig vård vi ofta får. Eller inte får, för den delen…

Jag hoppas att jag kan få folk att anmäla till socialstyrelsen och kontakta patientnämnden när vården inte gör som den borde.

För det är ett faktum. Det kan inte hända något eller bli någon förändring om vi bara sitter hemma och pratar om det.
Vi måste låta myndigheterna veta hur det står till! Annars kommer det aldrig bli någon förändring.

Så är det bara!
Gå ut i tidningen om ni vill det. Ring patientnämnden och/eller socialstyrelsen.
Tag kontakt med tv.

Gör vad ni vill, om ni vill ha en förändring, bara ni gör något. 🙂

Jag har en anmälan på socialstyrelsen nu och jag vet inte om det blir något av det. Men jag har åtminstone försökt…
Att bli kränkt i vården är inte okej…

Fast jag ska erkänna att jag inte orkar hur mycket som helst, så nu önskar jag mej lite flyt, tack. 😉

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

