Då var det gjort


Röntgen av hela ryggen, både liggande och stående.
Ska bli kul att se om det visar något.
Det återstår att se. 🙂

Jag har i vilket fall som helst väldigt ont efter. Jag fick ju ligga på rygg på en ganska hård brits. Och det värsta av allt, ligga på sidan!
Jag har inte gjort det på flera år. (Nej jag överdriver inte) Höfterna glider ur läge och ryggen halkar ner och följer det jag ligger på. Inte skönt alls.
Men men. Lite extra smärtlindring så blir det nog bättre. 😉

Ha en fin kväll nu, här har det precis börjat regna. 😉

2 thoughts on “Då var det gjort

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

