Kan inte göra annat


…än att skratta åt skiten! 😉
Satt ju i rullstolen igår och tog kort på lite fåglar. Underbart.
Men….
Alltid detta men!

Idag säger visst kroppen ifrån totalt. Armarna gör så ont! Nacken likaså. Ja och resten av kroppen också i och för sig, men inte mer än vanligt…

Det blir ganska påtagligt att kroppen inte är som den ska när den reagerar så här på så lite.

Asch, jag ger mig inte! Jag ska hitta något sätt att få det att fungera, det har jag bestämt. 🙂

Jag ska köpa en enbent tripod, som jag kan sätta mellan benen. Men det får jag ta senare…

Idag skiner solen här igen även om det blåser. Så jag ska sitta ute en stund sedan och spana efter gladan. Det är så vackert när hanen dyker upp över trädtopparna i sitt födosök till frugan som ruvar. 🙂

Låter som värsta fågelskådartönten, men det bjuder jag på. 🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

