Jo men det gick bra…


Tjejen från hemtjänsten som kom imorse var jättebra. 🙂
Proffsig och trevlig. Tog det försiktigt och frågade hela tiden om hon tog i för hårt.
Särskilt när hon såg alla mina blåmärken, jag får ju väldigt många helt spontant. 😉

Jag sade att jag lätt får just blåmärken och det bara är så. Hon såg ju att jag hade efter kläderna och fick märken efter baddräkten sedan…

Men det kändes väldigt konstigt att stå på andra sidan av vården nu. Särskilt det mera intima…
Men det får gå helt enkelt… Det är ju en investering i min framtid. 🙂

Snart utvecklingssamtal för tonåringen. Orkar egentligen inte, men vill följa med! 🙂

Ha en fin kväll. 🙂

2 thoughts on “Jo men det gick bra…

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

