På torsdag


Då kommer rampen äntligen! Så jag kan ta mig ut och in i rullstolen när jag är ensam.
Ja, iofs kan jag inte ta mig varken ut eller in med hjälp heller nu, så jag måste stappla mig ut utan rullstolen helt enkelt.

Självständighet är något som är viktigt för mig. Om det möjligtvis finns saker jag kan klara själv, så vill jag göra det. Själv…
Så det är tur att jag får hjälpen nu. 🙂

Ska ta mig ut när dottern kommit hem från skolan, behöver ju hjälp, som sagt… 😉
Men det är underbart trevligt att vara med henne, älskade barn. ❤

Ha det fint ikväll. 🙂

2 thoughts on “På torsdag

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

