Eh… ;)


Jag har för vana att läsa mina inlägg ibland, för att boosta minnet lite. Har ju svårt att komma ihåg vad jag gjorde igår.. 😉

Jag kan inte undgå att se att jag har en förmåga att upprepa mig, och jag ber om ursäkt för det.
Som tex det om rampen… Det har jag visst skrivit om flera gånger nu! Hi hi.
Jag minns helt enkelt inte att jag redan har skrivit om det. 🙂

Detta är baksidan av kronisk smärta. Hjärnan har helt enkelt för mycket att göra, med att sortera alla smärtsignaler som kroppen skickar dygnet runt.
Hjärnan väljer bort det den tycker är irrelevant, kan man säga.
Som tider att passa, när man ska ta sina mediciner, namn, platser, vilken dag det är, vad klockan är, trots att jag nyss tittade… Sådana ”petitesser”. 😉

Ville bara förklara, så ni inte tror jag kör med någon slags hjärntvätt via tjat. 😛

Nu väntar min sköna säng och förhoppningsvis några sköna timmars sömn.
Nu vet ni ju vad som händer här imorgon. Jag har ju skrivit om det flera gånger. 😉

Gonatt. 🙂

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

