Oj oj


Ingen superfin dag idag, men ändå bra på många sätt.

Fick besök av en nyfunnen vän, som också har EDS. Underbart att kunna sitta och prata bort en stund. 🙂
Det är ju något helt annat att umgås med någon som förstår, jämfört med någon som är frisk.

Jag är lyckligt lottad som har flera härliga människor i mitt liv, både friska och sjuka sas. 🙂

Imorgon kommer juristen att ringa, vi kommer att gå igenom det sista med ansökan. (assistans)

Snickaren kommer på morgonen och monterar rampen, som levererades idag. Den ligger utanför grinden nu. 🙂
Det ska ta nästan hela dagen, eftersom de ska byta en dörr också, som är för smal.

Jag hoppas jag är lite piggare imorgon faktiskt, för det är lite tråkigt att vara så här trött.

Vädret är ju lite grått, men ska bli bättre till helgen, det har jag bestämt! 😉
Då har min 20 åring studentbal, och då behöver vi sol, inte sant? 😉

Nu blir det snart lite av makens goda mat.

2 thoughts on “Oj oj

  1. Längesen jag läste här pga ett och annat 😉
    Va bra med en ramp.
    Jag ska få komma till reumatalogen – äntligen!

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

