Hepp


Det här är svårt. Det går fort med en del saker nu, samtidigt som det inte händer ett dugg med andra saker som har med mitt handikapp att göra.

Rampen sitter nu där den ska och imorgon kommer det en firma som ska utöka gången med plattor, så jag kan använda rampen också.

image

Nu är det gräsmatta där den ”landar” och har en väldigt brant vinkel längst ner. Jag bad snickaren att prova att köra ut genom dörren, ner till gräset och upp igen. Han kom ner, ramlade nästan, och tog sig sedan inte upp, trots bra armstyrka. 😉 Fick mig ett gott skratt. 🙂

Men nu blir det plattgång hela vägen från botten av rampen, till gången bort till grinden. 🙂
Underbart att kunna hämta posten, åka till mina höns, bara åka ut och kunna sitta i solen. 🙂

Men det känns jättekonstigt. Jag är så klart tacksam, tro inget annat!
Men nu syns det att jag är handikappad. Utifrån… Grannarna kommer att se…
De flesta vet ju så klart, men nu blev det så påtagligt….

Alltså, det går så fort!

Sedan går det ju i gengäld väldigt sakta eller inte alls, med själva vården.
Men det är en annan historia.

Lämna gärna ett avtryck. Tack!! :)

